reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Guričanová

Jana Guričanová

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žiť naplno pre mňa znamená vďačnosť za najmenšie veci, za každú pozornosť, priateľstvo, slovo, či povzbudenie, ale aj za ťažkosti, komplikácie, trápne, či úsmevné chvíle. Tí, ktorých stretám robia obyčajné dni neobyčajnými. Krok za krokom :) vpred. Zoznam autorových rubrík:  Keď je život veselýKeď sa zamyslím ...SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Kde najdu ti, co chcu, co je nove ...

Jana Guričanová

Kde najdu ti, co chcu, co je nove ...

Kde najdu ti, co chcu, co je nove ...

  • 20. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
Veci sa občas menia - nečakane ...

Jana Guričanová

Veci sa občas menia - nečakane ...

Moja prvá poviedka ...

  • 12. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
... lebo srdcom veríme !

Jana Guričanová

... lebo srdcom veríme !

... ak ... vo svojom srdci uveríš ... lebo srdcom veríme ... (Rim 10, 8-10)

  • 21. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 414x
  • 1
Moje známosti a

Jana Guričanová

Moje známosti a

Fotka, ktorú mám na obrazovke svojho pracovného monitora, ma núti premýšľať nad tým, kto je mojím priateľom. Mám tam totiž človeka, ktorého poznám sotva pár týždňov a osobne som ho ešte nevidela... napriek tomu, vždy keď si sem ráno sadnem, poviem si : Ako dobre vidieť známu a blízku tvár :) ... Kto už je, a kto je ešte len známy? Existuje hranica, ktorá to v mojom živote určuje? Je to čas, sympatia, frekvencia či množstvo stretnutí, spoločný záujem, či nejaké hobby?

  • 8. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Kto prijíma jedného z týchto mojich najmenších, mňa prijíma.

Jana Guričanová

Kto prijíma jedného z týchto mojich najmenších, mňa prijíma.

Poďme sa dnes spolu zamyslieť nad tým, koľko krát sme včera, počas minulého týždňa, alebo možno už aj dnes videli človeka a povedali sme si - och, ten je nesympatický .. alebo ten ale vyzerá .. alebo toto : ten je nechutný, slizký, oplzlý ... to je človek, ktorý si nezaslúži moju pozornosť. .. s ním nechcem mať nič spoločné.

  • 2. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
Ak ty ... tak oni ...

Jana Guričanová

Ak ty ... tak oni ...

SMS, ktorá pohla mojím srdcom :)

  • 1. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Cudzie jazyky? A načo?

Jana Guričanová

Cudzie jazyky? A načo?

Teraz vám rozpoviem jednu moju skúsenosť :) .. čo - to už ma život naučil :D

  • 26. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Kedy budem hotovým človekom?

Jana Guričanová

Kedy budem hotovým človekom?

Milovaní, teraz sme Božími deťmi, a ešte sa neukázalo, čím budeme. (1 Jn 3,2)

  • 12. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Čo tak dohovoriť si v tento nezvyčajný deň nezvyčajné stretnutie?

Jana Guričanová

Čo tak dohovoriť si v tento nezvyčajný deň nezvyčajné stretnutie?

29. február :0) Tak to bol ten nezvyčajný deň. A vidieť človeka blízkeho a milého, to bolo to nezvyčajné stretnutie.

  • 5. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 504x
  • 0
Pane, to je horčica až taká zaujímavá?

Jana Guričanová

Pane, to je horčica až taká zaujímavá?

Raz, keď som sa opäť začítala do Svätého písma, zaujalo ma, ako sa Ježiš vyjadruje k horčici.

  • 12. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
reklama
Elijah is alive

Jana Guričanová

Elijah is alive

  • 6. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Za siedmimi horami, za siedmimi dolami ...

Jana Guričanová

Za siedmimi horami, za siedmimi dolami ...

„Ale v Kristovi Ježišovi ste sa teraz vy, čo ste boli kedysi ďaleko, stali skrze Kristovu krv blízkymi.“ Ef 2, 13

  • 5. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
... vrecovina a popol ... kam to vedie?

Jana Guričanová

... vrecovina a popol ... kam to vedie?

Pre niekoho je pôst diéta, pre iného naberanie síl a škola lásky :)

  • 5. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
Tak som zakomplexovaná alebo pyšná???

Jana Guričanová

Tak som zakomplexovaná alebo pyšná???

Ani Kristus nehľadal záľubu sám v sebe. Rim 15, 3

  • 4. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 13
Palce vs. modlitba

Jana Guričanová

Palce vs. modlitba

„On nás potešuje v každom našom súžení útechou, aby sme mohli aj my potešovať tých, čo sú v akomkoľvek súžení tou útechou, ktorou On potešuje nás“ (2 Kor 1, 4)

  • 1. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 17
reklama
Hektické zamyslenie

Jana Guričanová

Hektické zamyslenie

Viete čo? Premýšľam nad tým, prečo, kedy a ako sa veci v človeku zmenia na povinnosť...

  • 31. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Ciao Don Boscoooo!

Jana Guričanová

Ciao Don Boscoooo!

Pochvalne viedol duše, vyučoval viac príkladom než rečou, múdrym slovom, bez ľudských chvál, bo vzal si za úlohu páčiť sa Bohu.

  • 31. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 529x
  • 4
... kým sa zvíri voda ...

Jana Guričanová

... kým sa zvíri voda ...

Jn 5, 1 - 5

  • 28. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Slová prinášajúce milosť.

Jana Guričanová

Slová prinášajúce milosť.

„Z vašich úst nech nevyjde nijaké zlé slovo, ale iba dobré, na potrebné budovanie, aby prinášalo milosť tým, čo ho počúvajú. A nezarmucujte svätého Božieho Ducha, v ktorom ste označení pečaťou na deň vykúpenia. Akákoľvek zatrpknutosť, hnev, rozhorčenie, krik a rúhanie, aj každá iná zloba nech sú ďaleko od vás. Buďte k sebe navzájom láskaví a milosrdní, navzájom si odpúšťajte, ako aj vám Boh odpustil v Kristovi.“ Ef 4, 29-32

  • 18. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Obety a dary si nepraješ, ale dal si mi telo.

Jana Guričanová

Obety a dary si nepraješ, ale dal si mi telo.

  • 17. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu