reklama

Čo tak dohovoriť si v tento nezvyčajný deň nezvyčajné stretnutie?

29. február :0) Tak to bol ten nezvyčajný deň. A vidieť človeka blízkeho a milého, to bolo to nezvyčajné stretnutie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vlastne to ani nebolo tak, že by sme sa nevideli pridlho, že by sme o sebe vôbec nič nevedeli - veď všetko je dnes na webe a pretlmočiť si aspoň stručné správy alebo dokonca skonkrétniť prežívané veci vzájomnou výmenou fotiek sa dá celkom ľahko.

A predsa - v okamihu stretnutia, objatia, pozdravu - ihneď mibolo jasné, že to všetko i-netové je ništ, že to sú len pro - forma možnosti. Iste potešia, sú skvelé, ale nikdy nenahradia meeting tvárou v tvár, stretnutie face to face. Tá radosť vidieť ten známy slniečkovský úsmev, počuť hlas, nazrieť do očí - úúúžasné!!!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Boh nás stvoril, aby sme mali spoločenstvo s Ním, to je povolanie každého jedného z nás. Vyplýva z prikázania, o ktorom Ježiš povedal, že je v našom živote prvé a najdôležitejšie - "Milovať budeš Pána, svojho Boha". Druhé je mu podobné - "Milovať budeš svojho blížneho". To je naše druhé povolanie, mať spoločenstvo s ľuďmi.

Môžem povedať, že som veľmi konkrétne prežila radosť z tohto Božieho povolanie, pretože som pocítila, že moje srdce je týmto trojhodinovým spoločenstvom naplnené spokojnosťou až pookraj :) Bolo by úžasné, keby sa to dialo pri každom stretnutí, ale aj ja som len človek, mnohé veci mi zovšednejú, aj vzťahy. Chcem sa však učiť podobnosti Ježišovi, ktorý sa teší z každého stretnutia so mnou, ako by bolo jediným, v ktorom sa musí povedať a udiať všetko, aby som vedela, ako hlboko som ním milovaná.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Viem, že je prirodzené mať možno výraznejšiu radosť zo stretnutí, ktoré sú poznačené istým odlúčením alebo aspoň perspektívou odlúčenia. To moje zahŕňalo obe :). Napriek tomu však túžim po tom, aby som si rovnako vážila a považovala za rovnako krásne aj moje každodenné stretnutia - s mamou, súrodencami, priateľmi, ktorých mám možnosť vidieť aj častejšie. Veď každý jeden z nich je Božím darom, mne darovaným, aby osviežili, obohatili môj život, boli mi povzbudením, motiváciou.

Ešte poznámka na záver. To, čo dalo nášmu nezvyčajnému stretnutiu lusk skutočného bohatstva, bola spoločná modlitba :) !!! K tomu vás povzbudzujem, bratia a sestry - modlite sa spolu!!!

Jana Guričanová

Jana Guričanová

Bloger 
  • Počet článkov:  40
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Žiť naplno pre mňa znamená vďačnosť za najmenšie veci, za každú pozornosť, priateľstvo, slovo, či povzbudenie, ale aj za ťažkosti, komplikácie, trápne, či úsmevné chvíle. Tí, ktorých stretám robia obyčajné dni neobyčajnými. Krok za krokom :) vpred. Zoznam autorových rubrík:  Keď je život veselýKeď sa zamyslím ...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu